stallrb.blogg.se

Glassen

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu har en vecka gått igen. Har haft extremt mycket denna vecka då både praktikanten och stallskötaren varit sjuka. Men vad gör det? Bara kul att ibland få kämpa på lite extra. 
Ego är i en riktig växtperiod, han är så dryg i hanteringen och i ridningen just nu.. I dom fallen brukar jag ge hästarna en lite lugnare period. Bara skritta ut och låta gå i skritten. Självklart massa utevistelse i hagen också.

För att rapportera om min favorit Glassen, så är hon "friskförklarad" nu. Klumpen av foder eller vad de va är helt borta nu. Kunde inte få ett bättre besked än det! Helt fantastiskt :) så hon kommer hem nu på tisdag. 

Ska tillbringa min helg i Kungsbacka, med mamma och tre fina hästar. Babette är självklart med, sen har jag med min gamla räv Niki (Electro-Irco Mena) och en ganska ny bekantskap Amulette (Hip Hop-Swift). 

På måndag kommer ett sto e.Feliciano hit. Hon har gått ett par 110 klasser, tanken är att hon skall säljas så snabbt som möjligt. Mer info om henne när det är aktuellt för försäljning. 


KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: