stallrb.blogg.se

Destination Grevagården

Kategori: Allmänt

Hallå lilla bloggen Ebba som skriver. Idag har vi packat klart allting, duschat och gjort hästarna fina och är nu påväg till Grevagården. Vi har idag hunnit få våra finfina nya Kingsland västar, det lite roliga med dem var att Rosanna beställde dem innan den nya lastbilen hade kommit (lastbilen som är vägskyltsblå) nu när vi får västarna ser vi att västarna och lastbilen är i princip samma färg! Haha lite kul faktiskt så nu matchar vi faktiskt väldigt snyggt ;) vi är hursomhelst framme på Greva när som helst. Jag har med mig min bästa häst Adrenaline och ska hoppa 130-135. Rosanna har med sig stjärnorna Glassen och Babsan. Hon ska hoppa mellan 120-140 i helgen! 

Gillar verkligen Grevagården. Det är en väl organiserad tävling med ganska hög standard tycker jag! Ligger ändå nog en del engagemang bakom tävlingen. Nästa helg väntar Kungsbacka för Rosanna, jag stannar hemma då. Ska ha hand om de små djuren som blir kvar hemma. Ser fram emot en rolig helg på alla håll haha ;) (lite internskämt jag tror vi kört med hela veckan) men det är viktigt på tävling att kunna ha kul och gå lite in och ur fokus. Så tycker jag att det fungerar bäst! Kram på er läsare!




KOMMENTARER:

  • maria säger:
    2014-03-13 | 18:04:43

    ha det så bra och lycka till

Kommentera inlägget här: