stallrb.blogg.se

Försöker sova

Kategori: Allmänt

Hej.

Kul att få så fin respons på bloggen. Det uppskattas enormt mycket. 

Fredagar för mig betyder sovmorgon och longering. Vaknade dock vid sju å kände att de kanske va dags att gå upp. Men efter att ha låst dörren åt en underbar person så somnade jag om. Tycker att det är viktigt att en dag i veckan få ta det lite lugnt. 

Imorgon väntas en dag med att hoppa lite serier och gymnastisera hästarna. Tänkte mig typ tre studs, ett språng oxer, ett språng räcke, ett språng oxer. Kan ta en bild imorgon på hur jag väljer att lägga upp serien. 

Söndag åker jag Sara å Ebba till Göteborg. Ska bli kul att komma iväg och se riktigt grym ridning och förhoppningsvis hitta lite kul på mässan. Måste hitta ett bett till sessan, fick tips om ett femdelat bett. Få se om jag hittar något sånt. 

God natt!
Ego klär av sig i hagen. Skrattar jämt så jag gråter när han kommer springandes med täcket över huvet..

Kommentera inlägget här: